همسة حب ولمسة حنان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

همسة حب ولمسة حنان

مرحبا بكم ..........منكم واليكم .........نستمر معكم دائما

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

kareem عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kareem
Admin.com
Admin.com
kareem

ذكر

kareem  عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: kareem عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية   kareem  عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 08, 2007 8:56 am

بسم الله الرحمن الرحيم

اهلا ومرحبا بكم فى منتدى همسات ولمسااااااااااااات برحب بكل اخ واخت شاركوا معانا فى المنتدى وبرحب بالناس اللى انشاء الله هتسجل جديد واتمنى انى اشوف من الناس اللى مشاركة معانا حاجات تفيدنا وحاجات ممعتة ومفيدة لاننا عاوزين منتدانا يكون اسم على مسمى ( الاول ) واحب اعرفكوا بنفسى
انا كريم محمد عندى 24 سنة طالب جامعى طبعا هتقولو ازاى عندى 24 سنة ولسة طالب دى قصة طويلة طبعا وانا مش عاوز اطول عليكوا كفايا تعرفوا انى سعيد جدا انى اكون مشرف عام هنا فى المنتدى وخاصة فى القسم اللى بحبة المنتدى الادبى لانى بحب الشعر والكلام الجميل اللى بيدخل القلب وبحب القصص الرومانسية لانى انا فى طبعى الرومانسية
معلش انى طولت عليكوا بس نسيت اقول حاجة واحدة انى انا عاشق لمدينة الاسكندرية وعلى فكرة انا من محافظة اسكندرية واتمنى انى اشوف ناس تانى غيرنا فى المنتدى تشارك معانا ويلابقى خلينا نشوف الكلام اللى فى قلوب غيرنا

ويلا بقى كفاية لحد كدة احسن انا حاسس انى الناس عاوز تضربنى لانى طولت اوى اوى عليهم
ويلا بااااااااااااااااااااااى

التوقيع \ القلب العاشق كوكى وميرسى جدا
Admin
Admin.com
Admin.com
Admin

مُساهمةموضوع: رد: kareem عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية   kareem  عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية I_icon_minitimeالأحد يونيو 03, 2007 7:37 am

له من الحب مكانة كبير له من الاخلاق العاليه كثيرا ونادره تحبه بصدق يستحق ان تقف له تعظيما له بحبا له هو كنز لا يعرفه الا من يحبه بصدق وباخلاص له عندي مكانة من صعب ان اوصفها هو كريم اسما ولفظا ومعنى اكبر من ان توصفه كلاماتي يستحق الحب والوفاء والتضحيه من اجله نجلب الورود لنقدمها له ونحمل اليه اغلى الحب هدية له نورت يا كبير اسف جدا لو كانت الترحيب جه متاخر بس اعذرني استنيت لما الحبايب تكمل علشان اعرف ارد كويس

دائما احبك دائما اكن لك كل تقدير واحترام حبيبي دائما فخور انك معايا هنا ودائما تسعد من حولك بوجودك

kareem  عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية Lahdah11
https://thefirst.ahlamontada.net
can_yama_can
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: kareem عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية   kareem  عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية I_icon_minitimeالإثنين يونيو 04, 2007 11:27 am

اكيد انت يا كميووووووو عاصرت حاجات كتير طبعا اكيد انت منورنا فى المنتدى واتمنى ان المواضيع بتعتى تنال اعجابك واعجاب كل اعضاء المنتدى

وتحياتى اليك يا كيمووووووووووو
kareem
Admin.com
Admin.com
kareem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: kareem عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية   kareem  عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية I_icon_minitimeالجمعة يونيو 08, 2007 12:15 am

مشكووووووور ليك يا بيدو انت وblade على الترحيب واتمنى اننا نكون كلنا اسره واحدة هنا عشان نفيد ونستفيد شكرا ليك يا بيدو تحياتى للعضوووو الجديد

مع اراق تمنياتى بالتقدم دائما
moaz
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: kareem عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية   kareem  عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 11, 2007 1:34 am

منور والله ويارب التوفيق
kareem
Admin.com
Admin.com
kareem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: kareem عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية   kareem  عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 14, 2007 11:04 pm

شكرا ليك يا معاز واكيد المنتدى منور بيك واهلا بك فى منتدانا الكريم واتمنى ان اشاهد منك الكثير من المواضيع الشيقة وبالتوفيق

kareem عاشق السحر والجمال لمدينة الاسكندرية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مدينة السحر والجمال والحب مرسى مطروح
» أنواااااااااااع القلوب (اهداء لكريم ) الجزء الأول
» اعـــــــترافـــــــــــــــــــــ عاشق
» مبروووووووك ....للميلان......عاشق الليفربوووووول
» رسالة الى عاشق لايعرف للحب سوى الصمت