همسة حب ولمسة حنان

مرحبا بكم ..........منكم واليكم .........نستمر معكم دائما
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 صعيدى اشترك فى مسابقة من سيربح ال2 مليون ....!!! شوف العجب

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
can_yama_can
عضو ذهبي
عضو ذهبي


ذكر
عدد الرسائل : 139
تاريخ التسجيل : 30/05/2007

مُساهمةموضوع: صعيدى اشترك فى مسابقة من سيربح ال2 مليون ....!!! شوف العجب   الأربعاء مايو 30, 2007 4:13 pm

صعيدي اشترك بمسابقة من سيربح المليون وجاوب على السؤال الأول وربح 200 ريال .. وكان السؤال الثاني :



عصفور باليد ولا عشرة على ....



1 - الشجرة

2 - البقرة

3 - الصفراء

4 - الحمراء





فقال لجورج قرداحي : من أولها صعبة .. ما نسأل الجمهور ..

سأل الجمهور ، فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة ...



فقال لجورج : مش دايماً الجمهور على حق .. ما نحذف إجابتين ....

حذفله إجابتين فـ بقي :



الجواب الأول (الشجرة)

والجواب الثاني (البقرة)



فقال لجورج : يااااادي الحظ بقى لي الجوابين اللي الشاكك فيهم ....

طب نتصل بصديقي (هريدي) .. فأتصل بـ هريدي ..

(إزيك يا أبو صميده ؟؟ كيف أخبارك ، أم صميده إزيها ؟؟ والعيال ...)



راحت الثلاثين ثانية وملحقش يسأله السؤال ..

فسأله جورج قرداحي : وهلأ شو بدك تعمُل ..



فجاوب :



هنْسِحِب ياعم من المسابقة ..

وآخذ الـ 200 ريال بتاعت السؤال الأول ..

والمثل بيقول : عصفور باليد ولاعشرة على الشجرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
DECOOO0
مجموعة الخبراء
مجموعة الخبراء
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 490
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 04/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى اشترك فى مسابقة من سيربح ال2 مليون ....!!! شوف العجب   الإثنين يونيو 04, 2007 11:53 am



يا عم المجهول هو الراجل راضى بقليله م لازم تحرجه يعنى الله
اجرى يا عم اتكل على الله و االله ده حتى انت تعبت و دوخت السبع دوخات مع جوروج ده و ما رضى يسهلك معلشى الذنب مش ذنبك(الذنب ذنب اللجنه المنظمه للموسابقه اللى وافقو انك تدخلها من الاول )الذنب ذنب الكومبيوتر اللى بيكت غلط معلشى و كويسين بردو ال 200 ريال يا عم رضا يلا علشان ما اطولش عليك و تلحق القطر و روح بلدك ...... و انت يا عم المجهول سيبك من الناس الغلابه دول شويه انت مش جى الا على اجدع خلق الله و تتريق ........طيب و الله ده مصرمن غير دول ولا حاجه ايه رايك بقى
و عموما يا سيدى مشكوووووووووور على الموضوع ده بس ابقى سيبك من الصاعيده شويه علشان ما يطلعلناش عضو صعيدى كده يبوظ المنتدى على دماغنا و احنا ما نستحملش الصراحه

_________________
المخلص للابد >>>>>>>>DECOOO0



جيت أضحك
لقيت الضحك يستاهل جلوسك
جيت أبكي
لقيت الدمع ماتمسحة إلا كفوفك
جيت أسكت
لقيت سكوتي يحلى بسماع صوتك
جيت أحكي
لقيت الحكي يحلى وعيني تشوفك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
can_yama_can
عضو ذهبي
عضو ذهبي


ذكر
عدد الرسائل : 139
تاريخ التسجيل : 30/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى اشترك فى مسابقة من سيربح ال2 مليون ....!!! شوف العجب   الإثنين يونيو 04, 2007 6:41 pm

جميل يا خالد الرد بتاعك وانا مش قصدى اتهضت الصعاايدة لان فعلا هما اجدع ناس ومش اغبية لكن النت كلها على الصعايدة حتى شوف كدة النكت اللى انت حاططها اكيد هتلاقى واحده منهم على الصعايدة

مشكور يا خالد على الرد وارجو متكنش صعيدى وتزعل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin.com
Admin.com
avatar

عدد الرسائل : 323
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: صعيدى اشترك فى مسابقة من سيربح ال2 مليون ....!!! شوف العجب   الثلاثاء يونيو 05, 2007 6:52 am

هههههههههههههههههههههههههههه جامد يا مجهول انت رائع بجد ابداعاتك متزايده وسعيد انك معانا في المنتدى منور يا مان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://thefirst.ahlamontada.net
 
صعيدى اشترك فى مسابقة من سيربح ال2 مليون ....!!! شوف العجب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
همسة حب ولمسة حنان :: خمسه فرفشه و سته عكننه-
انتقل الى: