همسة حب ولمسة حنان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

همسة حب ولمسة حنان

مرحبا بكم ..........منكم واليكم .........نستمر معكم دائما

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

غباء

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
EL DoKsH
عضو فعال
عضو فعال
EL DoKsH

ذكر

غباء Empty
مُساهمةموضوع: غباء   غباء I_icon_minitimeالأربعاء مايو 09, 2007 2:13 am

مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!

مرة اتنين أغبية طالعين رحلة فالسواق نزل استراحة ورجع لقى الفتيس مش موجود قالهم الفتيس راح فين...قالوله لقينك يا عم طول الطريق عمال تشد فيه مش عارف تخلعه قولنا نشلهولك.

مرة واحد غبى واقف في الشارع وبيتكلم فى المحمول وعمال يزعق ويقول : بس دورى تانى...معلش دورى كويس ..واحد معدى فى الشارع سأله : فيه ايه؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع .. لقى (الرقم الذى طلبته غير موجود بالخدمة من فضلك اعد المحاوله).

إتنين أغبية إشتروا حصانين وعاوزين يفرقوهم عن بعض راح الأولاني قطع ديل حصانه وقال لزميله أنت حصانك ديله مش مقطوع قاله لا مش باينه، راح شوية ورجع راح قاطع رجل حصان زميله وقال له حصانك رجله مقطوعة قال له لا مش باينه، راح قاطع راس حصانه ورجع قاله حصانك راسه مش مقطوعة قاله بيتهيألي أوضح حاجه إن حصانك بني وحصاني أبيض

مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا الصور عالى هنهده لو لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش صور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت

مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له ودىه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما
DECOOO0
مجموعة الخبراء
مجموعة الخبراء
DECOOO0

ذكر

غباء Empty
مُساهمةموضوع: رد: غباء   غباء I_icon_minitimeالسبت يونيو 09, 2007 11:17 am

جامد يا دكش و يا ريت و النبى و انا بناشد الاخوه الاعضاء انهم يضمو صوتهم لصوتى على اساس انك لما تبقى تقعد تفتح ميلك و النبى ابوس ايد ابوك علشان بكون عايز اكلمك ماشى و ميرسى يا مان على النكت الجميله دى
[b]

غباء
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» غباء *غباء