همسة حب ولمسة حنان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

همسة حب ولمسة حنان

مرحبا بكم ..........منكم واليكم .........نستمر معكم دائما

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الماسنجر فى العصر الجاهلى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kareem
Admin.com
Admin.com
kareem

ذكر

الماسنجر فى العصر الجاهلى Empty
مُساهمةموضوع: الماسنجر فى العصر الجاهلى   الماسنجر فى العصر الجاهلى I_icon_minitimeالخميس مايو 10, 2007 6:30 pm

[size=18]

حوار على ماسنجر قريش بين ابا جهل وابو لهب

ابا جهل : مرحباً يا ابا لهب ......

ابا لهب : عمت مساءا يا ابا جهل .. كيف حالك هذا المساء ؟

ابا جهل : اين انت يا ابا لهب لا اراك في "شات عكرمــة" هذه الايام ؟!!!

ابا لهب : انا لم ابرح خيمتي منذ ايام يا صاح ..

ابا جهل : ولماذا ؟

ابا لهب : تبا لكمبيوتري دخله فيروس من النوع الحبشي وضرب اللوحة الام مع اني وضعت له مقاوم للفيروسات الحبشية .. ولكن تبا لهذا المقاوم ... فقمت بتغيرها من عند وكالة (( مسيلمة الكذاب )) ...

ابا جهل : لو اعلمتني لكنت اتيت معك لانني اعرفه فهو من رجال عشيرتنا .

ابا لهب : ولكن قل لي .. هل سأل عني أحد في " دار عكاظ كوفي نت " ؟

ابا جهل : ثكلتك امك ...ان لك شعبيه كبيره يا ابا لهب . ..سألت عنك عبسه بنت جرير .. وجدناها اتت ببعيرها وتقول بانها قلقه عليك لانك لم تفتح "الماسنجر " منذ اسبوعين

ابا لهب : عبسه بنت جرير تلك الفتاه الشمطاء ..تباً لها ..انني اكرهها ..
قل لهم سأكون " اون لاين "..بعد ما انتهي من الورشة لان بها فرسي واعمل لها ( التشييك ) .. ووغيار الزيوت .. و كيف حال ابنك جهل يا ابا جهل ؟

ابا جهل :اااه يا ابا لهب أكاد أجن منه , البارحة اخذ فرسي خلسة و راح ياخد جوله. .. كاد ان يرتكب حادث فظيع ... و لكن ماذا سنفعل انه مجرد ولد طائش .. وانت ما اخبار لهب معك ؟

ابا لهب : لقد ارسلته الى الجيش لكي يؤدي الخدمه الالزامية و ووضعنا له واسطة لكي يكون بالقرب من مضاربنا ... و اختصاصه الرماح طويلة المدى .

ابا جهل :حسناً حسناً يا صديقي .. استاذنك لاني سأذهب لأرد على بعض المواضيع في منتديات (( قريش دوت كوم ... ))

ابا لهب : تشاو يا ابا جهل ...

ابا جهل : باي
الدلوعة
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: الماسنجر فى العصر الجاهلى   الماسنجر فى العصر الجاهلى I_icon_minitimeالخميس مايو 10, 2007 10:43 pm

هههههههههههههههههههههههه
ايه الجمال دا يا كركر انا عاوزه الهوت ميل بتاع ابو جهل وابنه علشان اكلمهم نقيم حرب على قبيله بني خزاعه اهتم يا كريم وحمسكك الجناح العسكري
kareem
Admin.com
Admin.com
kareem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الماسنجر فى العصر الجاهلى   الماسنجر فى العصر الجاهلى I_icon_minitimeالجمعة مايو 11, 2007 8:28 am

انا اسف يا شاهيناز انا معرفش الهوت ميل بتاع ابو جهل وانا كدة زعلت بجد لانى كدة مش هتخلينى امسك الجناح العسكرى طيب مفيش حل للموضوع دة ياريت تمسكينى اى حاجة موقتا لحد ما اعرف الهوت ميل بتاعة ممكن

ميرسى جدا ليكى يا شاهيناز وياريت يكون الموضوع عجبك
DECOOO0
مجموعة الخبراء
مجموعة الخبراء
DECOOO0

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الماسنجر فى العصر الجاهلى   الماسنجر فى العصر الجاهلى I_icon_minitimeالجمعة مايو 11, 2007 7:05 pm

هههههههههه طول عمرك و انت مشكله فى افتكساتك يا كيمو و يا رب لو تبقى تذيع لينا حته من المحادثه اللى دارت بين النجاشى ملك ملوك الحبشه و ملك الروم انا اسف ناسى اسمه بس ما تنساش يا باشا انا هستنى منك رد و يا ريت لو تبقى تبين ايميلاتهم علشان نراسلهم ............. و دمتم
Admin
Admin.com
Admin.com
Admin

مُساهمةموضوع: رد: الماسنجر فى العصر الجاهلى   الماسنجر فى العصر الجاهلى I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 05, 2007 7:02 am

هههههههههههههههههههههههههههه جامد يا كيموووو انت رائع بجد ابداعاتك متزايده وسعيد انك معانا في المنتدى منور يا مان
https://thefirst.ahlamontada.net
kareem
Admin.com
Admin.com
kareem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الماسنجر فى العصر الجاهلى   الماسنجر فى العصر الجاهلى I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 05, 2007 4:35 pm

مشكوووووووور ليك بيدو انت وخالد على المشاركه والاهتمام بالموضوع
مشكووووووووور للجميع واتمنى ان الموضوع يكون حاز على اجابكم
DECOOO0
مجموعة الخبراء
مجموعة الخبراء
DECOOO0

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الماسنجر فى العصر الجاهلى   الماسنجر فى العصر الجاهلى I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 01, 2007 9:26 pm

بس فين المناظره اللى انا وصيتك تكتبها عن النجاشى و ملك الروم
مش هتنازل عنك ابدا مهما يكون ....ابدا .....ابدا

الماسنجر فى العصر الجاهلى
صفحة 1 من اصل 1