همسة حب ولمسة حنان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

همسة حب ولمسة حنان

مرحبا بكم ..........منكم واليكم .........نستمر معكم دائما

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حوار بين رجل و حماته

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
DECOOO0
مجموعة الخبراء
مجموعة الخبراء
DECOOO0

ذكر

حوار بين رجل و حماته Empty
مُساهمةموضوع: حوار بين رجل و حماته   حوار بين رجل و حماته I_icon_minitimeالخميس مايو 17, 2007 6:07 am

تبقى قاعد في امان الله مع مراتك وقاعدين تهرجوا تقولها بحبك يا توته وتقولك وانا ..... وفجأه يدق الباب

هو : خير الله اما يجعله خير من اللي جاي لنا الساعه ديه
هي: مش عارفه قوم افتح يا حبيبي
هو : ربنا يستر
ويروح يفتح الباب وللاسف ربنا ما استجبش لدعوته يلاقي في وشه حماته
هو: ( في سره اعوذ بالله من الشيطان الرجيم ) حماتي
حماته : ايوه امال عفريتها جاي يطل عليك ايه كل ده علشان تفتحوا الباب انت وقعت على ودنك ولا ايه
هو: في سرك ( يا رب الناس كبيره وصغيره بتموت وحماتي اللي خلاص العنكبوت عشش في مناخيرها لسه عايشه افتكرها يا كريم )
حماته : سرحان في ايه بقى يا راجل يا ناقص اكلمك في التليفون وافولك تعالى بتخانق مع المعلم عكوة الجزار تقوم متجييش
هو : طب ما انا افتكرت ان ولادك اكيد هناك يا حماتي
حماته : ليه هو انا مستغنيه عنهم
هو : يعنى ايه مستغنيه عنى انا وبعدين ده راجل مفترى اخر مرة كان اتخانق مع جاركو اسماعيل الله يرحمه وفضل معلقه في المحل تلات ايام
حماته : انت لو اتهببت مت هالاقي بدالك ميت عريس لبنتي اللي اتعمت لما خدتك واقولها يا بنتي بصيله تقولي بحبه ياماما يابنتي بصي كويس تقولي بحبه اقولها دققي في ملامحه تقولي الموكوسه مالها ياماما اجيبلها صورة قرد وقولها بصي للصورة وبصي له ايه يفرقهم ترد عليا تقولي بحبه ياماما وادي النتيجه اتجوزتك وعملت عمليه ليزر في عنيها ورجعت تشوف كويس ولما فاقت شافتك اتخضت واصرت ان الدكتور يرجعلها نظرها زي ما كان .
هو : كتر خيرك يا حماتي ( في سره يارب مش عايز غير الدعوه ديه وبس خدها خليها تبلع لسانها اكيد هتتسم )
حماته: بنتي حبيبتي معلش نسيت اسلم عليكي اما لاقيت الموكوس في وشي
هي : نورتي يا ماما يا حبيبتي عامله ايه
حماته : كويسه بس الراجل اللي اتعميتي واتجوزتيه رفعلي الضغط
هو : معلش يا حماتي معلش
حماته : وبعدين ايه اللي انت لابسه ده شورت وفانله امال فين الكاب انت فاكر نفسم شغال في سيرك ولا كنت بتسليها وبتعملها فقرة المشي على الحبل طب هو انا غريبه اعملنا عجين الفلاحه ادخل غير واتحشم ، وبعدين جيب لي حاجه اشربها يا عديم الذوق يالا .
هو يدخل المطبخ ويعملها شاي ويبص لعلبة سم الفيران ويقول اخلص منها واخلص نفسي بعدين يرجع ويقول حرام هاروح من ربنا فين
يرد على نفسه ويقول اكيد ربنا هيسامحني لأ لأ اعوذ بالله من الشيطان بلاش ) ويخرج
حمانه : كل ده علشان كوباية شاي موكوس ومدهول يا حظك يا بنتي وتدوق الشاي ايه ده الشاي طعهمه زفت ادخل اعملي واحده عدله يالا
هو : من عنيا يا حماتي (وهو يبتسم مش خسارة فيها العلبه كلها
afro farao afro منقول
kareem
Admin.com
Admin.com
kareem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار بين رجل و حماته   حوار بين رجل و حماته I_icon_minitimeالجمعة يونيو 01, 2007 7:14 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه جميل خالد انا لو حماتى كدة هجيب لها كرتونة سم فيران احسن ممكن الباكو ميحوقش فيها

ههههههههههههههههههههههههههههه

جميل جدا يا خالد الموضوع وفى نفس الوقت الواحد بيتعلم

حوار بين رجل و حماته 11786510
Admin
Admin.com
Admin.com
Admin

مُساهمةموضوع: رد: حوار بين رجل و حماته   حوار بين رجل و حماته I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 05, 2007 5:47 am

الراجل راح في شربة سم ربنا يستر علينا اللهم امين
https://thefirst.ahlamontada.net
can_yama_can
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار بين رجل و حماته   حوار بين رجل و حماته I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 05, 2007 11:13 pm

ههههههههههههههههههههههههههه رائع يا خالد بس احسن حل للحماوات انت عارف اية مش السم دى لو شربت السم ممكن صحتها تاخد علية وتبقى احسن لكن فى حل تانى مهم وخطير جبلها عريس يطلع عنيها
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اجمل حل مشكوووووور ليك يا خالد
DECOOO0
مجموعة الخبراء
مجموعة الخبراء
DECOOO0

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حوار بين رجل و حماته   حوار بين رجل و حماته I_icon_minitimeالإثنين يونيو 11, 2007 7:35 pm

و الله انت باين عليك غلبان و لا انت مجهول ولا حاجه ولا جو الرعب اللى انت عايش فيه ده انت تلاقيك عامل بس كده علشان تضحك على النس و على نفسك شويه
عريس ايه يا عم انت انت باين عليك ما تعرفش الحموات ولا ايه دول يطلعو عين اى حد خلاص هى طالما اخدت لقب حماه انسى بقى ما فيش حاجه دى جنبها الا و تعضها و تعلم عليها يا ابنى انت لقب حماه ده زى مناعه بالنسبالهم و الله اجرى اجرى اتكل على الله الله لا يسيك قال عريس قال
طيب صحيح انا ممكن اجرب فكرتك دى و هرشح لها عريس كويس يمكن يا عالم مش ممكن انك ما تتلعش غلبان ولا حاجه
ايه رايك بقى
موافق صح
انا شايف الدمعه هتفر من عنيك من الفرح صح
يلا يلا الف مبروك و على راى المثل يا بخت من وفق راسين فى الحلال
لا و انا ما وفقتش اى راسين و السلام لا دى فى راس منهم حماه كمان يعنى انا كده بريمو و الله

حوار بين رجل و حماته
صفحة 1 من اصل 1