همسة حب ولمسة حنان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

همسة حب ولمسة حنان

مرحبا بكم ..........منكم واليكم .........نستمر معكم دائما

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!!

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kareem
Admin.com
Admin.com
kareem

ذكر

سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!!   سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!! I_icon_minitimeالخميس مايو 31, 2007 12:14 pm

سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!! Fgfsgsdfdsik2
اليكم سلسلة محادثات ابو جهل سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!! Hssf6zp0

أبو جهل : عمت مساءا يا أبا تريكة
أبو تريكة : احنا لسه بالنهار يا أبو جهل
أبو جهل : معلش اصلها مضلمه عندى من زمان .. لقد رايتك البارحه وانت تتجول .
( عاريا الا من فانلة وشورت ) وتتراكلون من أجل قطعة من الحجر فما اهيفكم !!
أبو تريكه : امال لو شفت المشجعين والمصايب اللى بيعملوها هتقول ايه ؟
أبو جهل : صحيح احنا كان بنا سفاهه .. يعنى عندك واحد مثلى كنت اصنع الهه من العجوى اعبدها ثم اكلها حين اجوع بس مش للدرجه دى
أبو تريكه : انت مشوفتش حاجه يا ابو جهل ناس بتشتم بعضها بالأم ؟ وناس بطلع صوت وحش من منخيرها ورجاله بشنبات بتتعارك مع بعضها عشان الكورة اللى مش عجباك .. دا حتى لسه واحد مطلق مراته لما عرف انها بتشجع الزمالك
أبو جهل : هناك ما يدور فى شعاب قريش بانكم قد هاجمتم القافلة البيضاء بالسنج والمطاوى فأخذتم بعيرها وضربتم اميرها وبطحتم راس بنت اميرها .. هو انتوا فكرين نفسكوا ابرهه؟!
أبو تريكه : اكيد اللى عمل كده شله مندسه . كل واحد فيهم هتلاقيه كان شاربله قدحين من الخمر وحابسله نفسين حشيش سيبك منهم دلوقتى .. قولى انت بس ايه اللى حصلوكوا فى بدر .. سمعت ان المسلمين ضربوكوا على قفاكم
أبو جهل : لا تذكرنى يا فتى .. لقد ظبطنا المسلمين يومها .. وجلست ابكى قبل ن يجيبوا كرشى كما يبكى عبد الواحد السيد اليوم وهو ينظر الى شبكة مرمه المخرومة من كتر اللي شاله .
أبو تريكة : خلاص ملهاش حل غير ان انتوا تلعبوا مع الزملكوية ما تش واللي يغلب ياخد المركز التالت
أبو جهل : خلاص راحت علينا من زمان ، ... بقولك ايه ياتريكة ما تيجي تلعب في صفوف قريش وأعطيك سُرة من الدنانير وجارية مليحة و11 ناقة ؟؟
ابو تريكة : ليه يا اخويا ؟! انت عاوز وانا بلعب معاكوا قدام الطائف أتـنـتـش سهم ولا حربة تضيع مستقبلي ؟؟ لا ياعم أنا مش مستبيع
Admin
Admin.com
Admin.com
Admin

مُساهمةموضوع: رد: سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!!   سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 05, 2007 5:05 am

ههههههههههههههههههههههههه جميلة يا كيمو يا مبدع
https://thefirst.ahlamontada.net
can_yama_can
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!!   سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 05, 2007 11:23 pm

ههههههههههههههههههههههههه هو ابو جهل عندو جهاز بانتيم كام يا كيمووووووووو والنبى ابقى قولى يكمن يطلع عنده جهاز حلو اغير جهازى واروح اشترى واحد من العصر الجاهلى هههههههههههههههههه

وعاوز كمان خدمة عاوزين اميل ابو تريكة عشان خاطر عندنا هنا ناس اهلوية اكيد الموضوع يهمهم كتيرررررر مشكوووور ليك كيموووو
sheri
عضو خاص
عضو خاص
sheri

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!!   سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!! I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 06, 2007 6:37 pm

ههههههههههههههههههههههههههه

لابجد الحوار جامد ومعمول حلو كتير
الله ينور ياكريم
kareem
Admin.com
Admin.com
kareem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!!   سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين يونيو 11, 2007 10:06 am

ميرسى جدا ليكى يا شيرى على اضافة الرد والنشاركة فى الموضوع واتمنى انه يكون عجبك غعلا

تحياتى للجميع
DECOOO0
مجموعة الخبراء
مجموعة الخبراء
DECOOO0

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!!   سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!! I_icon_minitimeالسبت يونيو 30, 2007 9:09 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ايه الحلاوه دى يا مااااااااااااان و الله نجم يا ابنى
بقولك ايه كنت عايز السلسه دى تضم الباشا الكبير اطال الله عمره وبلاش احنا
(الرئيس)هههههههههه
هش اوعى تفضحنا بقى
ماشى و انا منتظر يا باشا
ههههههههههههههههههههه

thank u

سلسلة احاديث ابو جهل بس المره دى مع ابو تريكة ..!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تيري هنري: لست مسلماً لكنني قرأت القرآن .. وأبو تريكة موهبة