همسة حب ولمسة حنان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

همسة حب ولمسة حنان

مرحبا بكم ..........منكم واليكم .........نستمر معكم دائما

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

النهادره الغدا عندى يا جماعة ...!!!!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kareem
Admin.com
Admin.com
kareem

ذكر

النهادره الغدا  عندى يا جماعة ...!!!! Empty
مُساهمةموضوع: النهادره الغدا عندى يا جماعة ...!!!!   النهادره الغدا  عندى يا جماعة ...!!!! I_icon_minitimeالجمعة يونيو 15, 2007 6:04 am

النهادره الغدا  عندى يا جماعة ...!!!! Albsmlahdp5

والله يا جماعة المره اللى فاتت اسراء كانت جابية لينا اكل بس الواحد معرفش ياكل ومشى جعان انا قولت لازم ارد ليها العزومة اللى كانت عازماها لينا والمره دى جبت ليها الاكل اللى بتحبة انا عارف انها بتحب رنجر سوبريم بس انا عندى ليها مفاجاه

والمفاجاه مش لاسراء بس اللى عاوز ياكل يتفضل ياجماعة محدش يتكسف الاكل كتير والحمد لله ويمكن كمان يتبقى حتى شوفو كدة

النهادره الغدا  عندى يا جماعة ...!!!! 6a3ccbdca6

لسة محدش شاف حاجة ولا اية طيب معلش انزل كمان شوية

مفيش برضوا حاجة هنا ولا اية يا جماعة الموضوع كبير ممكن تحت كمان

ارجو تكونوا جعتوووووا بجد عشان نعرف نخلص الاكل كلة معلش انا تعبتكوووو كمان شوية بس تحت

والله يا جماعة فى اكل هنا بس انزل انتو مش مصدقين ولا اية انا بس حبت اشوق الكل للاكل وخلاص يلا انزل كمان شوية اخر حاجة

مستعدين للمفاجاه بقلب جامد يلا بالف هنا وشفى بس اعملوووووووو حسابى معاكووووووووو ههههههههه

دة اكبر حاجة لقتها فى السوق يارب يكفى الكل يلا عاوز اشوف كام واحد دخل واكل اللى ياكل يسيب رد عشان اعرف ومياكلش تانى ولا هية حلوانه فى سلوانه عشان غيره ياكل برضواا هههههههههههههههههههههه

معلش الناس لسة بتجهز استنو شوية

النهادره الغدا  عندى يا جماعة ...!!!! 956f8f10

لس كمان حبة اصبرو ولا انتوا شفتو شكل الساندوتش بطنكو صوصوت

النهادره الغدا  عندى يا جماعة ...!!!! Ca64ae10

معلش بس نوزن السندوتش عشان نعرف كل واحد هياخد قد اية وهية اخطف حتة واجرى عشان الكل يشبع

النهادره الغدا  عندى يا جماعة ...!!!! 74b3d510

هههههههه الناس مش قادرة تشيل بس الحمد لله تعرفوا طلع قد اية 75كليو يا خبر معلش متتخضوش دة بجد 75كيلو جرام حتى شوف اللى كانت بتعملة اتخضت وفاتحة بوقها قد اية شكلها هتاكل معانا يلا مش مشكلة

النهادره الغدا  عندى يا جماعة ...!!!! E851b210

طبعا اكيد بقى نخلى بيدو يفتتح التقطيع اتفضل يا بيدو بس معلش بيدو هنا شكلة متغير شوية اصلى عقبال عندكو راح اليابان حتى شوف شكلة بقى يابانى خالص

النهادره الغدا  عندى يا جماعة ...!!!! 1ded5611

بعد ما افتتح بيدو التقطيع دبسنى زى عادتة فى التوزيع ياسلام دى حاجة تزهق اوى والنبى يا اسراء حوشى الولد ابن الاية دة كل شوية يضرب الناس فى الطابور مشية من هنا يلا بقى عشان اتوصى بيكى واديكى حتة كبير بس بينى وبينك
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

النهادره الغدا  عندى يا جماعة ...!!!! 87168e10

يارب يكون الاكل عجبكووووووووووووووووو ااااااااااا يالف هنا وشفى وصحتين وعافية انا جعت وانا تنزل الموضوع دة lol! lol! lol! lol!
DECOOO0
مجموعة الخبراء
مجموعة الخبراء
DECOOO0

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: النهادره الغدا عندى يا جماعة ...!!!!   النهادره الغدا  عندى يا جماعة ...!!!! I_icon_minitimeالسبت يونيو 16, 2007 12:13 pm

ايه يا عم انت ده انت نسيتنى ولا ايه يعنى تدى كل دول و ما تفتكرش اخوك ولو بحته صغيره حتى يا عم ماشى يابا الايام بيننا اوك يا مان سلام
Janja
كبير الأعضاء
كبير الأعضاء

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النهادره الغدا عندى يا جماعة ...!!!!   النهادره الغدا  عندى يا جماعة ...!!!! I_icon_minitimeالسبت يونيو 16, 2007 3:45 pm

هاااااااااى كيمو ... قالولى انك عازمنى على الغدا

بس ايه ده .. بقى ده مقامى برضو .. فين البطاطس والبيبسى
وللا انت يعنى فاكر انك ممكن تضحك عليا
لا لا مش انا يا حبيبى

بس قولى صحيح كلفك كتير الساندوتش ده .. معلش اصل انا العزومة بتاعتى كانت غالية مووووووت
واحب اللى يردللى العزومة تبقى فى نفس القيمة
اه يا خويا مش انا اللى يضحّك عليا

ومتديش حاجة لخالد .. ولا حتى حتة نونو

وبالهنا والشفا يا جماعة " بس مش اوى يعنى "
http://www.msn.com
kareem
Admin.com
Admin.com
kareem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: النهادره الغدا عندى يا جماعة ...!!!!   النهادره الغدا  عندى يا جماعة ...!!!! I_icon_minitimeالأحد يونيو 17, 2007 9:33 pm

هههههههههههههههه جميل يا اسراء بس اكيد يعنى هيكون فى بيبسى وبطاطس بس التنك اتاخر جاى فى السكة والبطاطس كمان كنت طالب عربية تقل ترله عشان تكفى الموجود عشان عارفك بتموتى فى البطاطس وعلى فكرة ما نسيت الكاتشب فى كمان عربية تنك جاية مع عربية البيبسى بس هما تلاقيهم اتاخرو كلى انتى فى السندوتش لحد ما يوصلو وبعدين يا ستى انا مش بحب اقول العزومة اتكلفت كام مهما كانت غالية لانة دى عزومة مش جايين عشان تاكلو وبعدين نتحاب عيب الكلام دة انتى ضيفة عندنا ولازم نعمل الواجب بس متحفيش اوى فى الاكل ولا اكمنة ببلاش بقى وبعدين حرام هندى خالد حرام عليكى الاكل كتير

يلا بقى عقبال العزومة التانية ان شاء الله نشوف هتبقى عند مين
مشكووووووووور ليكى اسراء وانت كمان يا خالد البيت بيتك مش محتاج عزومة
DECOOO0
مجموعة الخبراء
مجموعة الخبراء
DECOOO0

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: النهادره الغدا عندى يا جماعة ...!!!!   النهادره الغدا  عندى يا جماعة ...!!!! I_icon_minitimeالأحد يونيو 17, 2007 11:10 pm

ميرسى يا مان على العزومه دى و متشكر كمان ان البيت بيتى امكيد يا باشا ده انا من اعمده هذا البيت ولا انت شايف غير كده

النهادره الغدا عندى يا جماعة ...!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يا جماعة .. ضرورى الدخووول !!!!!
» لعبه هتعجبكم بس شرط الامانه يا جماعة !!! ادخل وشوف ياترى اية